NACHÁZÍTE SE:
Úvod>Nejčastější dotazy zákazníků

Nejčastější dotazy zákazníků:

Jak zjistím, v jakém stavu je má internetová objednávka?

Informace o přijetí objednávky, její expedici a termínu dodání Vás informujeme průběžně prostřednictvím emailových zpráv. Než se rozhodnete nám napsat nebo zavolat s dotazem na stav Vaší objednávky, zkontrolujte si prosím svůj email, zda Vám tyto informace již nebyly zaslány.



Kdy bude doručeno zboží zasílané prostřednictvím přepravní služby?

Pokud si objednáte zboží, které je skladem, do 10:00, bude expedováno ješte tentýž den a přepravní služba jej doručí následující pracovní den. Zaměstnanec přepravní služby Vás předem kontaktuje telefonicky (na tel. číslo uvedené v objednávce) a domluví s Vámi čas předání. V případě, že si objednáte zboží v pátek po 10:00, bude zboží, které je skladem, expedováno v pondělí.



Je možné zaplatit řidiči přepravní služby při převzetí zboží platební kartou?

Ano, platba kartou je možná, stejně jako na všech našich prodejnách.



Kdy mi bude připsán bonus za uskutečněnou objednávku?

Částka se načítá na Vaše konto 15. den po uskutečnění prodeje. Bonus získají registrovaní zákazníci a to pouze při zasílání zboží přepravní službou (PPL, DPD, Uloženka.cz). Při osobním odběru na našich prodejnách nikoliv.
Více informací o Bonusech a slevách.



Jak mohu zjistit výši mého bonusu za internetové nákupy na Alpsport.cz?

Informaci o výši Vašeho bonusového konta získáte po přihlášení do eshopu. Aktuální výši bonusu najdete v pravém horním rohu po rozkliknutí ikony nákupního košíku, viz obrázek:

Hodnota Vašeho bonusu
Váš bonus najdete vpravém horním rohu.


Jak mohu uplatnit bonusy z internetového nákupu?

Vložíte zboží, na které chcete bonus uplatnit, do košíku a ve 3.kroku objednávkového procesu „DOPRAVA A PLATBA“ zaškrtnete políčko
Chci k úhradě použít z mého bonusového konta: xxx Kč“, viz obrázek. Tato částka Vám bude odečtena z celkové ceny zboží.


Jak uplatnit bonus.
Váš bonus najdete vpravém horním rohu.


Kam poslat zboží na reklamaci?

Zboží můžete poslat na kteroukoliv naši prodejnu. Samozřejmě můžete zboží předat k reklamaci na prodejně i osobně.



Zboží mi nevyhovuje a chci ho vrátit, kam ho mám zaslat?

Pokud Vám zboží nevyhovuje, zašlete nám ho na prodejnu, ze které Vám bylo odesláno, případně předejte osobně na prodejně, kde jste si ho vyzvedli.



Kdy mi budou zaslány peníze za vrácené zboží?

Do 14 dnů od doručení zboží na prodejnu Vám budou peníze zaslány na Váš bankovní účet.